Case: Rotterdam, make it happen!
Realisatie
De uitgangspunten die tijdens de intake met de contactpersoon naar voren kwamen zijn vertaald naar een gevarieerd laagdrempelig incentive programma:
Dag 1:
’s Middags na aankomst trapten de deelnemers af bij het Ss Rotterdam met een fietstocht door architectuurstad Rotterdam. Na terugkeer bij het stoomschip werd de groep per touringcar naar de volgende locatie vervoerd. Dit was een private diner in het Westelijk Handelsterrein, een sfeervolle ambiance waar de keukenbrigade haar beste beentje heeft voorgezet. Aansluitend is het gezelschap per bus naar het uitgaansgebied Stadhuisplein gegaan waar tot in de vroege uurtjes werd gefeest.
Dag 2:
Deze dag stond in het teken van actie en plezier. De deelnemers maakten een op maat gemaakte GPS tocht door de stad waarbij onder andere een foto-opdracht, varen met Rib’s en een tocht met elektrische Tuktuks waren op genomen! Na de feestelijke prijsuitreiking zijn de gasten met gerestaureerde tenders terug naar hun hotel gebracht.
Dag3:
Op de laatste ochtend lag er een gezellig partyschip achter het hotel te wachten. Hiermee heeft het gezelschap op gepaste wijze afscheid genomen van de stad en haar havens.
Opdrachtgever
Internationale producent van airconditioningsystemen.
Groepsgrootte
100 deelnemers.
Opdracht
Verzorg een meerdaags incentive programma in Rotterdam voor key accounts. De gasten zijn Belgische klanten van de opdrachtgever.
Uitgangspunten
• Gevarieerd en toegankelijk;
• Facultatief voor meerdere interesse gebieden;
• Actieve dagprogramma’s in combinatie met uitgaan ’s avonds;
• Culinair goed verzorgd met extra aandacht voor de diner locatie;
• Mooie locaties van de stad;
• Engelstalig.